این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان می باشد سوالات طرح رتبه بندی ویژه فرهنگیان زیر می باشد
نظر به اینکه محتوای آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای ( مختص مشمولین رتبه 1 ) بر روی سامانه ltms بار گذاری شده، مقتضی است نسبت به اطلاع رسانی مناسب به همه مشمولین طرح رتبه بندی معلمان اقدام لازم صورت پذیرد .
شایان ذکر است احکام کارگزینی طرح رتبه بندی معلمان حائز ین شرایط در صورت کسب حد نصاب امتیاز تعیین شده در شیوه نامه تا پایان بهمن ماه صادر خواهد شد .
برای سنجش صلاحیتها طرح رتبه بندی فرهنگیان آزمونی به صورت الکترونیکی که شامل:
اخلاق حرفهای طرح رتبه بندی فرهنگیان
توانمندیهای آموزشی طرح رتبه بندی فرهنگیان
توانمندیهای پرورشی طرح رتبه بندی فرهنگیان
توانمندیهای پژوهشی طرح رتبه بندی فرهنگیان
محتوای آزمون طرح رتبه بندی فرهنگیان و بودجهبندی طرح رتبه بندی فرهنگیان مربوط به آن در سامانه ltms بارگذاری میشود. مجموع امتیازات سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان این صلاحیت نیز ۱۰۰ است.
سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان در حال بروز رسانی می باشد برای در یافت اطلاعات تکمیلی عضو کانال شوید
سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان در یک فایل خدمتتان ارایه میشود
نکته مهم : ممکن است بعضی سوالات طرح رتبه بندی فرهنگیان تکراری باشد
لینک دانلود:
برنامه ویژه مدرسه نمونه طرح برنامه ویژه مدرسه که طی بخشنامهای به مدیران مدارس ابلاغ شده است.
این فرصت را به مدارس میدهد. تا دو ساعت در هفته را به توسعه مهارتهای لازم در ساحتهای ششگانه مانند :
مهارتهای هنری، فناوری، زیباییشناختی، دستورزی و غیره به دلخواه و بنا به تشخیص شورای راهبری مدرسه اختصاص دهند.
مدیران مدارس اختیار دارند به کمک معلمان و انجمن اولیای مدرسه این فرصت را غنیمت شمرند
و در قالب برنامههای اختیاری و غیرتجویزی «اجرای برنامه درسی مدرسهای» را تمرین کنند.
برنامه ویژه مدرسه(نمونه پوستر-کتابچه راهنما-نمونه برنامه ها)
برنامه ویژه مدرسه یا بوم، بهصورت آزمایشی در دستور کار مدارس داوطلب در دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه قرار گرفته است.
مدارسی که امسال به اجرای این برنامه همت گماشتهاند:
لازم است محتوای فعالیتهایی را که انجام دادهاند و نیز فرایند اجرای آنها را ارزشیابی کنند.
و حفرههای پنهان و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنند؛
به کمک نقاط قوت، ضعفها را برطرف سازند و برای سال آتی با توان بیشتری به اجرای آن بپردازند.
آن دسته از مدارس که در سال جاری به اجرای این برنامه اقدام نکرده یا از آن بیاطلاعاند .
(حتی مدارس دورههای دیگر تحصیلی بهویژه دوره دوم متوسطه)
دستورالعمل اجرای آن را دریافت و دقیقاً مطالعه کنند و مدرسه را برای اجرای آن در سال تحصیلی 99 ـ 98 آماده سازند.
اولی خاستگاه علمی است؛ یعنی در نظام دانش رشته برنامهریزی درسی، جزو بدیهیات این رشته است که برنامه درسی دارای سه سطح است: برنامه درسی ملی، برنامه درسی استانی و برنامه درسی سطح مدرسهای.
بوم در سطح مدرسه قرار میگیرد؛ ما عمده کتابهای درسی کشورمان در سطح برنامه ملی است، کتابهای استان شناسی در سطح برنامه استانی و «بوم»، سطح عملیاتی نشدهای بود که اینک دارد محقق میشود. پس اولین خاستگاه برنامه ویژه مدرسه، خاستگاه علمی است که دانش برنامه درسی به ما حکم میکند که سطح باید در برنامه شما وجود داشته باشد.
خواستگاه دوم، بحث نیاز اجتماعی است؛ جامعه و اجتماع از آموزش و پرورش و از مدرسه، یک کارکردهایی را طلب میکند که خیلیهایش مربوط به پیوند یک مدرسه با بافت محیطی خود است؛ به عبارت دیگر این شعار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش «مدرسه در خدمت محله و محله در خدمت مدرسه» در چنین بستری امکان تحقق پیدا میکند.
سومین خاستگاه بوم، مبانی قانونی است؛ در اسناد تحولی ما براساس توجه به خاستگاه اول و دوم، در بند 5 -5 سند تحول بنیادین، در بند 2 -13 برنامه درسی ملی، در سیاستهای ابلاغی، در بسیاری از بخش های مبانی نظری تحول بنیادین به این موضوع تأکید کردند که شما باید بخشی از برنامه درسی را در اختیار مدرسه بگذارید.
ی برنامه ریزی درسی
1 .مسائل مربوط به برداشت های محدودیت و نادرست از برنامه درسی سطح مدرسه 2 .مسائل مربوط به فرهنگ معلمی و مدرسه 3 .مسائل مربوط به مهارت های مذاکره و تصمیمگیری 4 .محدودیتهای مربوط به زمان، بودجه و ...
کمیت برنامه درسی سطح مدرسه
1 .ربط 2 .همخوانی3 .اثر بخشی4 .عملی بودن
جداول تکمیل شده ی کامل شرح محتوا،منطق برنامه،اهداف برنامه،محتوای برنامه یا شرح فعالیت ها،موضوعات پشتیبان در برنامه درسی تجویزی،حجم زمانی و چگونگی زمان بندی اجرا،گروه مخاطبین و نحوه ی انتخاب، اندازه گروه،فرصت های یادگیری،شرح اجرا،فضا و منابع،امکانات ابزار ها و زمنینه فعالی و شرایط و امکانات مورد نیاز،مجری و ارائه کننده برنامه بوم،عملکرد مورد انتظار پس از اجرای برنامه و محوه ی ارزشیابی به صورت word قابل ویرایش شامل موارد زیر موارد درحال بروز رسانی و اضافه شدن میباشد. حتی در صورتی که این فایل را امروز خرید کنید اپدیت فایل و محتوا های اضافه شده برای شما ارسال میشود. |
برنامه ویژه مدرسه,برنامه ویژه مدرسه بوم,برنامه ویژه مدرسه ابتدایی,برنامه ویژه مدرسه چیست,برنامه ویژه مدرسه یا بوم,برنامه ویژه مدرسه,برنامه ویژه مدرسه آموزش و پرورش,برنامه ویژه مدرسه طرح بوم,برنامه ویژه مدرسه بوم چیست,برنامه ویژه مدرسه متوسطه اول,برنامه ویژه مدارس بوم,نمونه برنامه ویژه مدرسه بوم,کتاب برنامه ویژه مدرسه بوم,راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم ),تقویم اجرایی برنامه ویژه مدرسه بوم,نمونه برنامه ویژه مدرسه یا بوم,برنامه ویژه مدارس ابتدایی,نمونه برنامه ویژه مدرسه ابتدایی,نمونه برنامه ویژه مدارس ابتدایی,دانلود برنامه ویژه مدرسه ابتدایی,فرم برنامه ویژه مدرسه ابتدایی,برنامه ویژه مدرسه دوره دوم ابتدایی,برنامه ویژه مدارس چیست,برنامه ویژه مدرسه Ppt,نمونه طرح بوم برنامه ویژه مدرسه,برنامه ویژه مدارس متوسطه اول,نمونه برنامه ویژه مدرسه متوسطه اول
این مجموعه طرح جابر شامل: تحقیق زمینه ای طرح جابر ، نتیجه گیری طرح جابر ، مساله طرح جابر ، منابعطرح جابر، دفتر کارنما طرح جابر دانلود نمونه طرح جابر لامپ
منابع روشنایی که بطور معمول در پیاده سازی سیستمهای روشنایی داخلی یا خارجی بکار گرفته میشوند به چهار دسته کلی زیر تقسیم میشوند:
1. انواع لامپهای رشته ای
2. انواع لامپهای فلورسنت
3. انواع لامپهای هالوژن
4. انواع لامپهای تخلیه ای شامل : بخار سدیم- بخار جیوه و متال هلاید.
به منظور مقایسه و انتخاب نوع منبع روشنایی مورد نیاز، مهمترین پارامترها عبارتند از :
1. درجه حرارتی طیف نور لامپ
2. قابلیت تفکیک رنگها
3. راندمان و بهره نور لامپ
4. منحنی پخش نور لامپ
5. قیمت تمام شده سیستم (شامل هزینه های ثابت نصب و هزینه های متغیر ناشی از میزان مصرف انرژی و هزینه های نگهداری)
برنامه ویژه مدرسه نمونه طرح برنامه ویژه مدرسه که طی بخشنامهای به مدیران مدارس ابلاغ شده است.
این فرصت را به مدارس میدهد. تا دو ساعت در هفته را به توسعه مهارتهای لازم در ساحتهای ششگانه مانند :
مهارتهای هنری، فناوری، زیباییشناختی، دستورزی و غیره به دلخواه و بنا به تشخیص شورای راهبری مدرسه اختصاص دهند.
مدیران مدارس اختیار دارند به کمک معلمان و انجمن اولیای مدرسه این فرصت را غنیمت شمرند
و در قالب برنامههای اختیاری و غیرتجویزی «اجرای برنامه درسی مدرسهای» را تمرین کنند.
[caption id="attachment_53660" align="aligncenter" width="300"]برنامه ویژه مدرسه یا بوم، بهصورت آزمایشی در دستور کار مدارس داوطلب در دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه قرار گرفته است.
مدارسی که امسال به اجرای این برنامه همت گماشتهاند:
لازم است محتوای فعالیتهایی را که انجام دادهاند و نیز فرایند اجرای آنها را ارزشیابی کنند.
و حفرههای پنهان و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنند؛
به کمک نقاط قوت، ضعفها را برطرف سازند و برای سال آتی با توان بیشتری به اجرای آن بپردازند.
آن دسته از مدارس که در سال جاری به اجرای این برنامه اقدام نکرده یا از آن بیاطلاعاند .
(حتی مدارس دورههای دیگر تحصیلی بهویژه دوره دوم متوسطه)
دستورالعمل اجرای آن را دریافت و دقیقاً مطالعه کنند و مدرسه را برای اجرای آن در سال تحصیلی 99 ـ 98 آماده سازند.